Kauppaehdot
Palauttaminen ja vaihtaminen
Asiakkaana sinulla on 365 päivän palautusoikeus. Jos haluat peruuttaa ostoksesi, tilauksesi mukana on palautustarra ja palautuslomake. Palautuslomake tulee täyttää, jotta voimme käsitellä palautuksesi nopeammin. Jos olet kadottanut palautuslomakkeesi, voit tulostaa sen täältä.
Tuote on palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan ja samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa. Asiakas vastaa itse palautuskustannuksista. Jos käytät palautustarraa, vähennämme palautuskustannukset (7,00 €) hyvityksestäsi. Vaikka olisit valinnut PostNordin toimitustavaksi, olemme sisällyttäneet pakettiisi UPS-palautustarran. Tämä tarjoaa edullisemman vaihtoehdon ja vähentää palautuskustannuksia. Jätä pakettisi lähimpään UPS-pakettipisteeseen. Löydät lähimmän UPS-pisteen täältä.
Tilausta ei yleensä voi muuttaa tai peruuttaa sen tekemisen jälkeen. Olet itse vastuussa palautuksesta aiheutuvista kustannuksista sekä mahdollisista vaurioista palautuksen aikana. Et voi peruuttaa tilaustasi jättämällä tuotteen noutamatta. Mikäli et nouda pakettiasi ja se palautuu meille noutamattomana, vähennämme tilauksestasi 7,00 €.
Maksun palautus suoritetaan automaattisesti samalle maksukortille, jota käytit ostoksen yhteydessä. Huomioithan, että palautusprosessi voi kestää jopa 14 päivää tuotteen saapumisesta varastoomme.
Palautusosoite:
Fashion Shopping
Sletten 59A
7500 Holstebro
CVR: 31327369
Huom! Emme hyväksy postiennakolla lähetettyjä palautuksia.
Vaihto
Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon tai tuotteeseen, tee uusi tilaus verkkokaupassamme.
Palautus määräalennuksen yhteydessä
Jos olet ostanut tuotteen, johon on sovellettu määräalennusta, alennus mitätöityy, mikäli palautat osan tilauksesta siten, että alkuperäinen alennusehto ei enää täyty. Tässä tapauksessa sinulta veloitetaan täysi hinta niistä tuotteista, jotka pidät.
Toimituskulut
Tarjoamme useita eri toimitusvaihtoehtoja, jotta voit valita itsellesi parhaiten sopivan.
- UPS Noutopiste: Toimitus UPS:n noutopisteeseen 4,00 €. Ilmainen toimitus yli 65,00 € tilauksille.
- UPS Kotiinkuljetus: Toimitus kotiin UPS:n kautta 5,00 €. Ilmainen toimitus yli 79,00 € tilauksille.
- PostNord Noutopiste: Toimitus PostNordin noutopisteeseen 5,00 €. Ilmainen toimitus yli 89,00 € tilauksille.
Toimitukset muihin maihin alkaen 5,00 €. Pakettisi toimitetaan paikallisen kuljetuspalvelun kautta. Noudatamme kunkin maan voimassa olevia ALV- ja tullisäännöksiä.
Toimitus
Netlingerie.fi toimittaa tilaukset yleensä 2–5 arkipäivän kuluessa. Varatut tuotteet ja pidennetyn toimitusajan tuotteet toimitetaan Netlingerie.fi:n tukkuliikkeiden aikataulun mukaisesti. Jos tilauksesi sisältää varastotuotteita sekä tuotteita, joiden toimitusaika on 2 viikkoa, Netlingerie pidättää oikeuden lähettää koko tilauksen vasta, kun kaikki tuotteet ovat varastossa.
Toimitamme tilauksia UPS:n ja PostNordin kautta Suomessa sekä DPD:n, UPS:n, Chronopostin, Seurin ja muiden kansainvälisten kuljetuspalveluiden kautta ulkomaille.
Maksu
Meillä voit aina tehdä ostoksia turvallisesti. Tarjoamme useita turvallisia maksuvaihtoehtoja, jotta voit valita itsellesi parhaiten sopivan maksutavan. Voit maksaa muun muassa VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, MobilePay, Apple Pay, Google Pay, verkkopankkimaksuilla ja PayPalilla. Kaikki maksutapahtumat on suojattu edistyneellä salaustekniikalla, joka varmistaa tietojesi turvallisuuden ja luottamuksellisuuden.
Reklamaatio-oikeus
Asiakkaana sinulla on oikeus reklamoida tuotteesta, jossa on vikoja tai puutteita. Reklamaatio-oikeus on voimassa 2 vuotta ja kattaa valmistus- ja materiaalivirheet. Reklamaatio-oikeus ei koske vikoja, jotka ovat syntyneet virheellisestä käsittelystä, käytöstä tai pesusta. Tuote tulee palauttaa yhdessä tarvittavien tietojen kanssa, jotta käsittely sujuu mahdollisimman nopeasti. Liitä mukaan kopio laskusta tai tilausvahvistuksesta. Kaikki riita-asiat Netlingerin ja asiakkaan välillä ratkaistaan Suomen lain mukaisesti.
Hinnat
Kaikki hinnat sisältävät 24 % arvonlisäveron (ALV) ja ovat euroina, ellei toisin mainita. Pidätämme oikeuden painovirheisiin, veromuutoksiin ja valuuttakurssivaihteluihin.
Tilauksen peruutus
Yleensä tilausta ei voi peruuttaa sen jälkeen, kun se on tehty. Joissain tapauksissa tilaus voidaan peruuttaa, jos tuote on loppuunmyyty. Tällaisessa tapauksessa koko summa palautetaan automaattisesti.
Tilauksen muuttaminen
Yleensä tilausta ei voi muuttaa sen jälkeen, kun se on tehty.
Valitusmahdollisuudet
Jos sinulla on valituksia tuotteesta tai palvelusta, voit ottaa yhteyttä Kilpailu- ja kuluttajavirastoon (KKV), PL 5, 00531 Helsinki, tai tehdä valituksen verkkosivuston kautta: kkv.fi.
Voit myös käyttää Euroopan komission verkkovälitteistä riidanratkaisupalvelua, mikä on erityisen hyödyllistä, jos asut toisessa EU-maassa. Valituksen voi tehdä täällä. Valitusta tehdessäsi ilmoita sähköpostiosoitteemme: support@netlingerie.fi.
Tietosuojakäytäntö
Säilytämme tietojasi, kunnes pyydät niiden poistamista. Jos et enää halua olla asiakkaamme tai vastaanottaa uutiskirjeitä, voit ilmoittaa siitä meille sähköpostitse osoitteeseen support@netlingerie.fi tai soittamalla asiakaspalveluumme numeroon +45 41 40 75 00.


Netlingerie pääkonttori
Henkilökunta
Emma Holm

Tilausten käsittely
Monika

Tilausten käsittely
Jens Stendys

Senior finance manager
Thomas Kragelund

Advisory board
Strategia ja optimointi